زنان و اوج لذت جنسی در آنها
نوشته شده توسط : sibesalamati

زنان و اوج لذت جنسی در آنها گرداوری شد

زنان و اوج لذت جنسی در آنها

 

یکی از معضلات بزرگی که در هر رابطه جنسی نیز ممکن است که برای آقایان به وجود آید در رابطه با ارضا شدن یا نشدن همسرشان خواهد بود. اوج لذت جنسی در زنان در اکثر موارد قابل تشخیص نیست ، بخصوص زمانی که در حال برقراری اولین رابطه جنسی هستید ، این نکته از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. وجود لبخند رضایت و سکوتی که همسرتان در پیش گرفته می تواند نشانه ای از اوج لذت جنسی باشد ، اما برای آشنایی با این موضوع مهم لطفا به ادامه ی مطلب نیز توجه داشته باشید.

از مهم ترین نکته ها برای ایجاد اوج لذت جنسی در زنان توجه به این موضوع است که شما رابطه ی خود را چگونه آغاز می کنید. برخی از مردان تصور می کنند که پوزیشن آنها در این کار مؤثر است ، در حالی که برخلاف تصور آنها نکته ی بسیار مهم صحبت هایی است که شما قبل از برقراری رابطه به آن توجه دارید. هرکلمه ای که پیش و در حین و پس از نزدیکی از زبان شما جاری می شود می تواند با تأثیر مثبت یا منفی نیز همراه باشد.

خانم ها به نسبت آقایان در بازه زمانی طولانی تری به اوج لذت جنسی می رسند ، این یک فرآیند طبیعی برای سنجش صبر آقایان در هر رابطه جنسی می باشد. آقایان تنها با یک صحبت و قرار گرفتن در صحنه نیز می توانند به اوج لذت برسند اما این شرایط برای خانم ها به دلیل شرایط جسمی متفاوت کمی طولانی تر خواهد بود. برای آنکه زمان کمتری را صرف کنید علاوه بر صحبت کردن به تحریک جسمی خانم خود نیز بپردازید. با اطلاع از نقطه های حساس در بدن خانم ها می توانید سرعت رسیدن به اوج لذت جنسی در زنان را بیشتر نمایید. نقطه جی و علاوه بر آن کلیتوریس از جمله مهم ترین نقاط در تحریک کردن خانم ها به شمار می رود.

در آغوش گرفتن ، بوسه های عاشقانه ، تحسین کردن جسم و مهم تر از آن روح همسر ، لمس کردن با نوک انگشت ، صحبت کردن در خصوص خواسته های او تأثیر زیادی بر برانگیخته کردن عواطف و احساسات درونی همسرتان خواهد داشت. شاید مردها از طریق ذهنی به تحریک کمتری برسند اما فکر کردن برای خانم ها و تصور کردن می تواند آنها را به اوج لذت جنسی برساند بنابراین با او صحبت کنید و از سکوت و تعجیل در نزدیکی بپرهیزید.

 

بیشتر بخوانید: رابطه واژنی





:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: